Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

30/1/12

Κρύο, κρύο, κρύο, κρύοοο και προβλήματα, προβλήματα, προβλήματααα!!!!!

Το πιστεύετε; Ακόμα και στην ΚΟΜΟΤΗΝΗ που ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν έχει κρύο και δεν στρώνει το χιόνι, αύριο το πρωί στις 8:00 θα έχει -8 βαθμούς! Αύριο σχολείο θα πάμε απ' τις 10:00 και θα είμαστε ή μέχρι τις 2:00 (κανονικά) ή μέχρι τις 3:00 (γκρρρ). Σήμερα το πρωί που βγήκα έξω, σε μόλις 5 λεπτά πάγωσαν τα αυτιά μου σε σημείο που δεν τα ένιωθα. Ύστερα ακολούθησαν  και η μύτη με τα χέρια μου.
ΒΟΡΕΙΟΣ ΠΟΛΟΣ κυριολεκτικά!
Τέλος πάντων, συγγνώμη που το σαββατοκύριακο δεν μπήκα καθόλου όμως είχα άλλα προβλήματα, με τις φίλες μου. Δεν θέλω να αναφέρω ονόματα μόνο θέλω να τους πω το εξής σ' αυτές και σε όλους εσάς:
Ας κοιτάξουμε μέσα μας, στην ψυχή μας...Ξεφυλλίζοντας την δικιά μας ιστορία, το δικό μας κουβάρι της ζωής, μιας ζωής που δεν στρώνεται με ροδοπέταλα... Γεμάτη σκέψεις, ανησυχίες, όνειρα...Με τα μάτια της ψυχής ας φέρουμε στη σκέψη μας τους ανθρώπους εκείνους που μας στάθηκαν και αν εμείς οι ΙΔΙΟΙ τους αφήσουμε θα ξανασταθούν πλάι μας...
Οι φίλοι, είναι σαν το αλάτι, χωρίς αυτούς η ζωή μας είναι άνοστη γι' αυτό ας μην τους διώχνουμε... Οι φίλοι είναι κάτι σαν τον φύλακα άγγελό μας, που, σιωπηλοί ακολουθούν τα όνειρά μας, τα θέλω μας, τις προσδοκίες  μας... Αν τους αφήσουμε, θα διώξουν τη μοναξιά μας, θα μας απλώσουν το χέρι, θα μας δώσουν την καρδιά τους, θα φωτίσουν τη ζωή μας... Αν τους αφήσουμε δίπλα μας, θα αποκτήσουμε μια φιλία ανεξίτηλη στο χρόνο! Γι' αυτό, για να μην είμαστε μόνοι μας, ας κοιτάξουμε μέσα απ' τα μάτια των άλλων, ας δούμε σε τι έχουμε φταίξει κι εμείς, ας μην διώχνουμε άλλο τους φίλους μας, ας μην απομονωνόμαστε... Γιατί, αν ποτέ μείνουμε μόνοι μας... Τότε το φταίξιμο θα είναι μόνο ΔΙΚΟ μας...


Αύριο το πρωί θα σας επισκεφτώ φίλοι μου, τα λέμε!

8 σχόλια:

  1. Είσαι 11 χρονών;τι γλυκό<3
    έχω κι εγώ μια αδερφή ίδια ηλικία μ' εσένα.
    Όμορφα γράφεις!
    καλό σου βράδυ μικρούλι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περνάς δύσκολα λοιπόν αγαπημένο μου κοριτσάκι. Ξέρεις, αυτό συμβαίνει με όλους τους ευαίσθητους ανθρώπους που ψάχνονται. Ίσως αν ήσουνα λιγότερο ευαίσθητη, να τα περνούσες όλα πιο ανώδυνα. Μην ανηχυχείς όμως, κι εγώ έτσι είμαι. Μην ξεχνάς κάτι που σου είχα πει παλιότερα. Μην κουβαλάς στους ώμους σου τα βάρη των άλλων. Εκτός και αν πράγματι, κάπου ευθύνεσαι κι εσύ. Αν ψάξεις τον εαυτό σου με ειλικρίνεια και "μαγκιά" και το βρεις, τότε όλα θα διορθωθούν. Αν όμως, παρόλο το ειλικρινές ψάξιμο δεν βρεις κάτι για το οποίο να ευθύνεσαι, τότε μην το ψάχνεις.
    Σου εύχομαι να περάσουν όλα γρήγορα, και να βρεις τη φίλη που σου αξίζει σύντομα. Η φιλία είναι κάτι το ιερό, και προϋποθέτει σχέση που την χαρακτηρίζει πάνω απ' όλα η αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Ροδούλα, εσείς που ξέρετε μπορείτε να μου πείτε πώς μπορώ να κάνω, να βοηθήσω έναν άνθρωπο στο να φέρεται καλά με τους άλλους; Να του εξηγήσω πως για να του φέρονται εντάξει πρέπει κι αυτός να φέρεται εντάξει; Όμως με λόγια δεν καταλαβαίνει, με πράξεις δεν καταλαβαίνει, ε, με τι θα καταλάβει;

      Διαγραφή
    2. Δημητρούλα μου, αγάπη μου, δεν τα ξέρω όλα εγώ. Απλά, σαν μεγαλύτερη και με πιο πολλές εμπειρίες πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις φιλίας, και μετά από αρκετό προβληματισμό και προσωπική τριβή, έχω καταλάβει ορισμένα πράγματα. Έχω επίσης και έναν πολύ καλό πνευματικό, που μου έχει σταθεί και με έχει βοηθήσει πάααρα πολύ με τις σοφές συμβουλές του.
      Το ξέρεις ότι μοιάζουμε πάρα πολύ, όσο αφορά στην ευαισθησία; Είσαι λοιπόν κι εσύ μια καλλιτεχνική ψυχούλα.
      Δυστυχώς Δημητρούλα μου, αν ο άνθρωπος που είναι απέναντί σου δε θέλει να αλλάξει, ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει όοοσες προσπάθειες και να κάνεις εσύ. Πρέπει η ίδια -φαντάζομαι θα μιλάς για ένα κορίτσι- να καταλάβει, ότι η συμπεριφορά της είναι λάθος, και να βγάλει τον εαυτό της από τη μιζέρια στην οποία τον κλείνει. Πολλά συντίνουν, στο να φτάσει ένας άνθρωπος να φέρεται άσχημα. Η ζήλια, η αντιζηλία, ο εγωισμός, το κακό πείσμα -γιατί υπάρχει και το καλό, που το χρειαζόμαστε για να πετυχαίνουμε τους στόχους μας-,. Όλα αυτά τυφλώνουν την ψυχή του ανθρώπου, και δεν μπορεί να δει καθαρά.
      Αφού λοιπόν εσύ, έκανες τις προσπάθειές σου και δεν ευδοκίμησαν, τότε ας το. Δεν ευθύνεσαι για τίποτα εσύ.
      Πρέπει να είσαι όμως σίγουρη ότι κρίνεις σωστά, και ότι πράγματι έτσι έχουν τα πράγματα, και δεν ευθύνεσαι κι εσύ γι' αυτή την κατάσταση. Δεν προκαλείς δηλαδή με τη συμπεριφορά σου τη ζήλια της φίλης σου, δεν τη μειώνεις άθελά σου με τις ενέργειές σου, δεν της "παίζεις" την έξυπνη κ.α.
      Μια άλλη λύση, είναι να της πεις ακριβώς αυτά που σε κάνει να νιώθεις, και που προκαλεί η συμπεριφορά της. Η επικοινωνία είναι πολύ σπουδαίο όπλο, στις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων.
      Η μαμά τι λέει; Ρώτα και τη μαμά -αν και είμαι σίγουρη ότι το έχεις ήδη κάνει.
      Θα σου πω και κάτι άλλο. Μπορεί αυτά που τώρα σου φαίνονται σπουδαία και ότι φέρνουν το τέλος του κόσμου, μετά από λίγο καιρό, να σου φαίνονται αστεία. Ο καιρός θα δείξει.
      Εύχομαι να βοήθησα κάπως.
      Μη στεναχωριέσαι, όλα θα περάσουν. Και ίσως να βγέις πιο σοφή και πιο ώριμη μέσα από αυτό.
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
    3. Κυρία Ροδούλα, ξέρω ότι καταλαβένεται το πρόβλημά μου γι' αυτό και σας ρώτησα. Αλήθεια, είναι άσχημο αυτό που συμβαίνει και τσακωνόμαστε πολύ, πολύ συχνά όμως έχετε δείκιο. Άμα ο άνθρωπος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να καταλάβει δεν μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να τον βοηθήσει. Εγώ απλώς της είπα μερικά πράγματα και τώρα το αν θα τα σκεφτεί είναι δικό της θέμα. Σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση!

      Διαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ, καλώς ήρθατε στο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν Δήμητρα... κουράγιο με το κρύο. Έτσι είναι, η πατρίδα μας η Θράκη... είναι κάπως κρύα!!! Βέβαια αυτά, και άλλες χειρότερες καταστάσεις δεν αναφέρονται στα ¨έγκριτα¨ δελτία ειδήσεων. Άμα, ψιλοχιονίσει στη πρωτεύουσα... γίνεται ¨ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ¨.
    Σχετικά με τι φιλίες είναι πραγματικά το ¨αλατοπίπερο¨ στη ζωή μας. Όμως αν η αλατιέρα δεν ¨ρίχνει¨ όσο ή όπως θα θέλαμε και παρά τις προσπάθειές μας... πάλι δεν γίνεται τίποτα κοιτάμε γύρω μας... μήπως υπάρχει και άλλη ¨αλατιέρα¨ που δεν της δώσαμε τη σημασία που θα έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δηλαδή το παραμικρό που γίνεται στην Αθήνα πρέπει να το σχολιάσουν, ενώ εδώ για μας τίποτα. Έλεος! Τέλως πάντων αυτό με την αλατιέρα πολύ μ' άρεσε. Είναι αλήθεια αυτά που είπατε, όλα!

      Διαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα