Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

10/2/12

Βραβεία πέρνονται και χαρίζονται!

Η κυρία Ροδούλα και η κυρία Βάσω μου χάρισαν ένα βραβείο...Χωρίς κανόνες!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Επειδή δεν ξέρω ποιοι από εσάς το έχουν πάρει και ποιοι όχι, όποιος θέλει ας το πάρει!
Τώρα είναι η σειρά μου... Είπα να φτιάξω κι εγώ ένα βραβείο για 'σας. Έχει σχέση με τη μουσική. Πρέπει να γράψετε τα 5 αγαπημένα τραγούδια σας και ύστερα να το παραδώσετε σε άλλα 10 blogs.
Λοιπόν αρχίζω εγώ με τα 5 αγαπημένα μου τραγούδια:

Και το δίνω στα εξής blogs:
1. Στην κυρία Ροδούλα και το blog της - Η Αννούλα στην κατασκήνωση
2. Στην κυρία Βάσω και το blog της - Βάσω οι ιστορίες της μαμάς μου
3. Στον κύριο Αντώνη και το blog του - ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
4. Στην κυρία Ειρήνη και το blog της - Ειρήνη χειροποιήματα
5. Στην κυρία Βίκυ και το blog της - Ποδηλάτισσα
6. Στην κυρία Φανή και το blog της - Εικαστικές Δημιουργίες
7. Στον δάσκαλο98 και το blog του - Ποδήλατο
8. Στην κυρία Μαρίνα και το blog της - Στον μικρόκοσμο της τάξης μας
9. Στην κυρία Βανέσσα και το blog της - Χαρούμενο Δημοτικό
10. Και τέλος στην φίλη μου Έμμα και το blog της - Unusual Company
Καλό απόγευμα σε όλους!

19 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ κυρία Βανέσσα! Όποτε μπορέσετε μπείτε λίγο skype να σας ρωτήσω κάτι που θέλω...

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ, Δήμητρα! Είναι πολύ ωραίο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!! Είναι πολύ όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ κυρία Ειρήνη, με κάνετε πολύ χαρούμενη με τα καλά σας λόγια!

      Διαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πάάάάάρα πολύ γλυκούλα μου για την τιμή που μου κάνεις να έχω ένα πανέμορφο βραβειάκι από σένα!!!το παίρνω με χαρά, θα το αναρτήσω την άλλη βδομάδα όμως, δεν σε πειράζει, γιατί έχω προγραμματίσει κάτι άλλο, και αμέσως μετά παίζω!!!! φιλάκια μικρό μου αστεράκι!!!καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν με πειράζει καθόλου όποτε θέλετε να το αναρτήσετε. Να έχετε ένα χαρούμενο σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  5. Α!ξέχασα, να περάσεις καλά στο χορό του σχολείου! καλή ιδέα η Πίπη η φακιδομύτη, την έβλεπα κι εγώ μαζί με τα παιδιά μου, και μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγώ την έβλεπα μικρή τώρα δεν ξέρω αν την δείχνουν ακόμα αλλά δε νομίζω. Παλιά η αδερφή μου είχε ντυθεί Πίπη και είχε πετύχει η στολή γι' αυτό θέλω να ντυθώ έτσι.

      Διαγραφή
  6. Δημητρούλα μου, αγάπη μου, σε ευχαριστώ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ για το τόσο όμορφο βραβείο σου! Τι όμορφη έκπληξη ήταν αυτή!!!
    Το παίρνω και πάω να κάνω ανάρτηση αμέσως. Κανονικά δεν έχω και πολύ όρεξη για παιχνίδια, αλλά μπορώ εγώ να σου χαλάσω χατήρι; ε; ΕΕΕ; Όχι βέβαια.
    Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Ροδούλα πολύ χαίρομαι που το αναρτήσατε τώρα. Τα τραγούδια που επιλέξατε ήταν πολύ ωραία!

      Διαγραφή
  7. Μικρό μας αστεράκι σε ευχαριστώ πολύ για το πανέμορφο βραβείο σου!!!! Όπως λέει και η Ροδούλα ήταν μεγάλη έκπληξη το βραβειάκι σου!!! Καλό Σαββατοκύριακο μικρούλα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για το βραβείο σου! Είναι πολύ ιδιαίτερο! Ως Κερκυραίος λατρεύω τη μουσική και παίζω κιθάρα! Με συγκίνησες!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!
    κος Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Θα κάνω ανάρτηση το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημητρούλα , γλυκό μου αστεράκι, πέρνα από το μπλογκοσπιτάκι μου!!!παίζω το παιχνίδι σου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα