Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

8/1/12

Η μέρα του τραγουδιού και της χαράς!

Το ξέρω ότι τώρα η Κυριακή είναι στη δύση της, όμως ποτέ δεν είναι αργά να κάνεις αυτό που θέλεις. Είπα κι εγώ να σας προτείνω κάτι. Κάθε Κυριακή στο  blog αυτό να είναι μία μέρα τραγουδιού και χαράς στην οποία όλοι θα αφιερώνουμε ένα τραγούδι (αν θέλουμε και με μερικές ευχές) για αγαπημένους ανθρώπους. Αυτό θα μας δίνει θετική ενέργεια και θα μας βοηθάει να υποδεχόμαστε με χαρά την καινούρια εβδομάδα. Όποιος θέλει, μπορεί να μου στέλνει στο e-mail μου (dhmhtra520@hotmail.gr) το τραγουδάκι του και ένα αφιέρωμα για κάποιον ή για κάποιους κι εγώ θα τα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση. Όμως όλοι μπορούμε να αφιερώσουμε κι από ένα τραγουδάκι στα σχόλια ή και στα blog μας! Αυτό συνεχίζετε μέχρι τις 00:00 το βράδυ!
Αρχίζουμε λοιπόν!

Εγώ αφιερώνω ένα τραγούδι από την καινούρια τηλεοπτική σειρά "Οι Βασιλιάδες" του Μιχάλη Χατζηγιάννη σε όλους του φίλους μου διαδικτυακούς και μη! 



6 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα μικρούλα και καλή αρχή αύριο στο σχολείο!!! Δεν πιστεύω να ξενυχτάς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα , καλή επιστροφή μωρό μου, στο σχολείο!!!και καλό διάβασμα!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημητρούλα μου!! ΄Καλημέρα, πέρασα για ευχές!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ στο σχολείο!!! Η νέα χρονιά να περάσει γλυκά και... ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ με το διάβασμα.
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία Κική όχι δεν ξενύχτησα... (μπορεί λίγο-λιγουλάκι αλλά για να δω την καινούρια σειρά "Βασιλιάδες" χιχι) σήμερα πάντως με το ζόρι ξύπνησα στις 7:00! Άντε μετά να περιμένεις το πρώτο διάλειμμα για να κοιμηθείς + να φας! (Δεν είχα φάει και το πρωί στο σπίτι βλέπετε) κατά τ' άλλα όλα πήγαν καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία Φανή σας ευχαριστώ πολύ! Μακάρι το νέο ξεκίνημα να είναι τυχερό για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρία Ροδούλα σας ευχαριστώ κι εσάς! Τώρα μπήκα λίγο στο blog μισή ωρίτσα γιατί μετά έχω φροντιστήριο και το βράδυ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μπω, έχω διάβασμα (είναι και τα μαθήματα...). Εσείς σήμερα πως τα περάσατε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα