Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

17/2/12

ΕΛΕΟΣ! ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!

Για αρχή θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη που δεν απαντάω στα σχόλιά σας αλλά χτες έπεσα στην αυλή και χτύπησα πολύ άσχημα. Έχω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ πληγή στο χέρι και στο πόδι αλλά τέλος πάντων. Αυτή την ανάρτηση θέλω να την κάνω για να σας πω τα παράπονα όλης της τάξης μου. Φέτος έχουμε μία καινούρια δασκάλα που νομίζαμε πως ήτανε πολύ καλή. ΟΜΩΣ αποδείχτηκε ότι δεν είναι έτσι. Από την αρχή της χρονιάς μας έχει στις ίδιες θέσεις. Επίσης κάνουμε ΜΟΝΟ μάθημα, ούτε μία κατασκευή δεν έχουμε κάνει μέχρι τώρα, ούτε ένα σκετσάκι, ούτε καν μια ζωγραφιά. Όταν προσπαθούμε να της μιλήσουμε, η δασκάλα μας ούτε καν μας ακούει! Συνέχεια μας βάζει να κάνουμε μαθήματα και, ενώ πολλά παιδιά (ειδικά τα αγόρια) κάνουν φασαρία, η κυρία μας ούτε φωνάζει ούτε τίποτα. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ! Μας έχει σαν στρατιωτάκια δηλαδή. Εν τω μεταξύ, χτες που ήταν τσικνοπέμπτη ήμασταν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΣΙΚΝΙΣΕ! Και παρακαλέσαμε να μας πάνε εκδρομή, όμως, κατά τη γνώμη των δασκάλων είχε πάρα πολύ κρύο. Ενώ, να φανταστείτε, έξω στην αυλή τα περισσότερα παιδιά βγαίνουν ΧΩΡΙΣ μπουφάν! Επειδή ο καιρός είναι πάρα πολύ καλός. Έχουμε βγάλει και κάποια συνθήματα στο σχολείο για να μας πηγαίνουν εκδρομή:
1. Θέλουμε εκδρομή
2. Διευθυντή θυμήσου, την παιδική ζωή σου που κάποτε κι εσύ  ζητούσες εκδρομή!
3. 6 κι 6 δώδεκα 8 κι 8 δεκαέξι, αν δεν μας πάτε εκδρομή θα κάψουμε την τάξη!

5 σχόλια:

  1. Δήμητρα, γλυκιά μου,λυπάμαι που χτύπησες και εύχομαι να περάσει γρήγορα!
    'Οσο για τα άλλα, ψυχραιμία...
    Δεν ήσασταν το μοναδικό σχολείο που δεν τσίκνισε. Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται συνήθως από το σύλλογο γονέων, που σε μερικά σχολεία αναλαμβάνει το έξοδο και τον κόπο του ψησίματος,αν οι συνθήκες ευνοούν.
    Για την εκδρομή, θα πρότεινα να δουλέψετε λίγο τα επιχειρήματά σας, ώστε να πείσετε τους δασκάλους,χωρίς γκρίνιες. Όπως και να 'χει, η απόφαση ανήκει στο σύλλογο διδασκόντων και παίρνεται με πλειοψηφία. Θυμήσου, πόσες φορές αγανακτείτε με αποφάσεις των γονιών σας,που σας φαίνονται άδικες...
    Τέλος, οι ισορροπίες μέσα στην τάξη είναι ένα πολύ λεπτό θέμα. Είμαι σίγουρη πως αν η δασκάλα σας έπαιρνε πιο ...δραστικά μέτρα στο θέμα της φασαρίας, πάλι θα υπήρχαν δυσαρέσκειες.
    Εκείνο που είναι στον δικό σας έλεγχο είναι η δική σας συμπεριφορά. Προσπαθήστε να καλλιεργήσετε τη σχέση σας με την καινούρια δασκάλα σας με ειλικρίνεια και καλή προαίρεση και τα υπόλοιπα θα 'ρθουν με τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα παιδιά δεν ειμαστε κακά και ουτε σητάμε υπερβολικά πράγματα.Πραγματικά αν μας ανοίξετε το κεφάλι θα δείτε πως όλα αυτα τα μαθήματα είναι εκει μέσα και το ξέρετε πολύ καλα όμως πρέπει να μας καταλάβουν και τουλάχιστον να μας εξηγήσουν.Της κυρίας μας της μιλαμε και ουτε καν γυρνάει να μας κοιτάξει.Της λέμε ΚΑΛΗΜΕΡΑ!και δεν απαντάει.Εμεις τι μπορουμε να κάνουμε δεν μας αφηνει περιθοριο α της εξηγησουμε τιποτα εκεινη το χαβα της.Εχω ερθει σε κατασταση να πηγαινω σπιτι και να κλαιω και οχι μονο εγω γιατι δεν μου δινει σημασια εχω βαρεθει και πιστευω πως δεν ειμαι η μονη...Περιμενω αυτους του 3 ρημαδο μηνες να ερθουν και να φτασει το καλοκαιρι που δυστηχως θα αποχωριστω την αγαπημενη μου ταξη και αυτυχως αυτην την δασκαλα...Θα φτασω εκτη Δημοτικου και με υπομονη θα περασω αυτην την δυσκολη χρονια...Δημητρουλα πολλα πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα, λυπάμαι που χτύπησες! Σου εύχομαι περαστικά!
    κος Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρά μου, τι να πω τώρα εγώ; Λυπάμαι πολύ που νιώθετε έτσι.
    Πιστεύω,και εύχομαι δηλαδή, ότι ο διάλογος θα λύσει πολλά προβλήματα. Ένας διάλογος που δε θα έχει δυο μέρη, του θύματος και του θύτη, αλλά ανθρώπους που με πολιτισμένο τρόπο, και χωρίς πάθη, θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν, με σκοπό να λύσουν το πρόβλημά τους. Η δασκάλα σας ίσως και να μην έχεις καταλάβει πώς νιώθετε. Ιδιαίτερα στεναχωρέθηκα με την Αθηνούλα, που γράφει ότι πάει σπίτι και κλαίει. Αθηνούλα μου μη στεναχωριέσαι, πες στη δασκάλα σου πώς νιώθεις, ή μιλήστε με μια άλλη δασκάλα, που ίσως βοηθήσει. Εύχομαι η δασκάλα σας να διαβάσει αυτή την ανάρτηση.
    Καλό τριήμερο να έχεις κοριτσάκι μου γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 4 πράγματα έχω να πω:

    *Δήμητρα περαστικά για το χέρι και το πόδι!
    *Όσο για το θέμα με τις εκδρομές και εμάς πέρσι ο δάσκαλος μας πήγε λίγες εκδρομές (2 και μία μονοήμερη)και μάλιστα η πρώτη ήταν τον Μάη!
    *Πολύ ωραία τα συνθήματα ειδικά το τελευταίο!
    *Και επίσης ούτε εμείς τσικνίσαμε στο σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα